15. 1. 2013

Zlato, nejsem v tom tlustá?

V restauracích, na ulicích, v kavárnách a hlavně v převlékacích kabinkách. Je to jako epidemie. Všude se potloukají desítky a stovky žen, jejichž jediná sebereflexe se pravděpodobně skládá z vět :"Ach bože, já jsem tak tlustá.",nebo "Zlato, myslíš, že v tom nemám velkej zadek?" a oblíbená "Poslední dobou jsem hrozně přibrala, nemyslíš?
Pokaždé, když tohle slyším, mívám chuť převrhnout stůl (nebo podle situace vyskočit v nedbalkách z vedlejší kabinky, či vrhnout talířem s večeří) a zařvat zplna hrdla : Jo, jsi tlustá! Jo, máš v tom zadek jako březí hroší samice! JO, NABRALA JSI. TUNU! (krávo).
Děláte si ze mě srandu? Měla jsem pocit, že tenhle princip "Řeknu ti, že jsem takový a takový a ty mi to okamžitě popřeš" jsme přestali používat ve třetí třídě. Není nic víc rozčilujícího, než když se nedej bože někde zmíním o velikosti svého oblečení a nebo konstatuju, že jsem přibrala, zhubla,.. cokoliv v rámci tématu "moje tělo" a okamžitě se objeví někdo, kdo mi řekne "Ale prosimtě, podívej se na sebe, jak jsi hubená, copak bys ještě chtěla, buď ráda, že nemáš zadek jako já, to by sis teprve mohla stěžovat, já mít tvůj zadek..." a já zůstávám stát s pokleslou čelistí a v hlavě mi začíná hlodat červíček pochybností.  Nikoli o vlastním vzhledu ale o příčetnosti lidské rasy.
Mám takovou otázku, dámy. Co tím sledujete? Vážně. Baví vás přivádět ostatní do rozpaků neskutečně vtíravými otázkami ohledně vašeho vzhledu? Těší vás, když vám někdo řekne, že nejste tlusté? A neměly byste náhodou spíš usilovat o to, aby vám lidé říkali jak vám to sluší, aniž byste je k tomu museli nutit manipulací, která je tak primitivní, že nazývat ji manipulací je silnou urážkou pro všechny jiné způsoby manipulace? Baví vás osoby, které měly to štěstí, že chodí po světě vybavené sociální inteligencí a průměrným sebevědomím a spokojeností se sebou samými bavit svými prvoplánovými pokusy dosáhnout svého?
Mám brečet, křičet a nebo prostě.... napsat další článek?






3 komentáře:

  1. přesně! každý kdo se na to zeptá jen aby vyslechl řádku komplimentů je prostě na hlavu..o to víc ale nesnáším neupřímné odpovědi..jasně, nikdo nechce slyšet: 'máš prdel jako slon, přestaň se cpát!', ale slyšet od holky s velikostí 34 jak říká holce, která má třeba číslo 40: 'podívej se na moje stehna a zadek! ty vypadáš super!' je podle mě největší kravina světa..a i tohle jsem opravdu několikrát zaslechla..já bych to řekla upřímně a trochu to zaobalila třeba: 'nemáš ideální postavu, ale v těchto džínách ti to sekne' - samozřejmě, pokud by jí to vážně slušelo..
    podle mě je to celé o upřímnosti..a nejen v kabinkách a restauracích, ale všude jinde v dalších životních situacích..taky v 'bloggové sféře', kdy někdo píše samou chválu, jen aby mu to dotyčný oplatil a navštívil jeho blog..
    uf, konečně jsem to ze sebe dostala! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen to pust ven! :D Chápu, jak to myslíš. Dle mě je to prostě urážka zdravýho rozumu :D

      Vymazat
  2. ja viem, ze som vyzrata, preto sa ani nepytam:-) ale pobavim ma, ked mi chlapi tvrdia, ze soms tihla, ked chcu sex

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.