20. 1. 2013

!!!Giveaway!!!


Mám pro vás perfektní  záležitost! Dnešním předmětem giveaway je můj kamarád a  spolubydlící Jan. Vždy stylový, zábavný, a hlavně, zcela ideální pro všechny cool blogerky, které ještě nemají svého gay BFF, jež je v dnešní době více než nezbytný, pakliže chcete dosáhnout dostatečné míry stylu! Jan je k dispozici na celý den a popřípadě i víkendovou noc. Níže jeho osoba v kostce.


swag: 9/10
energičnost: 7/10
kuchařské schopnosti: 8/10
inteligence: 2/10
znalost módních blogů: 3/10
handsomeness: 10/10




JEN DO DOBRÝCH RUKOU

Jediné co musíte udělat je:
1) Číst můj blog.
2) Na chvíli si Honzíka nechat, abychom si doma odpočinuli



9 komentářů:

  1. čmuchám obchod s bílym masem, bacha máš tu právníka(-to-be) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Můžeš mi ho na den půjčit?:D využila bych jeho energie a kuchařských dovedností

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Mám pocit, že to je pro mne příliš těžký kalibr.

      Vymazat
  4. Tak holky, ale teď tu máme remízu. Jak to vyřešíme?

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.