14. 12. 2012

Fuck college, hello world

Zdravím po dlouhé a útrpné době, kdy jsem nedělala nic jiného, než se utápěla v nenávisti vůči přicházející a vlastně už "přišlé" zimě.
Mám pár novinek. Konečně (s vykřičníkem, dvěma či třemi) jsem se rozhodla opustit svou bezpředmětnou, úmornou a smutným způsobem nezajímavých lidí plnou vysokou školu a sháním práci jako au pair v Irsku nebo UK. Musím říct, že v momentě, kdy jsem se utvrdila v tom, že na další přednášku už mě nikdo nedostane, se mi ulevilo víc, než nadšenému konzumentovi ledového čaje, když po dvou hodinách v dopravní zácpě nalezne čerpací stanici.
Tudíž, právě jsem ve fázi, kdy procházím inzeráty, více méně úspěšně se mi daří komunikovat s host families a doufám, doufám a doufám.
Pokud mě sleduje nějaká budoucí, bývalá a nebo nynější au pairka, ráda o ní uslyším.
Pro zatím se loučím. Užijte si šílené období nadcházejících Vánoc.

Jull



5 komentářů:

  1. so-magic.net - tahle slečna děla aupairku v UK, treba by se ti hodil kontakt ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Nedostala jsem se teď moc na blog, mám nějaký běhání kolem toho pořád :)
      A už mám rodinu :)

      Vymazat
  2. dělání au-pairky by mě asi zabilo, jelikož kombinace já + děti je téměř smrtelná :D každopádně ti přeju hodně štěstí, určitě to bude super zkušenost a přinejmenším se naučíš skvěle mluvit anglicky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem narazila na tvůj blog a stávám se tvým pravidelným čtenářem :) Super blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :D úprávě ses oficiálně stala padesátým čtenářem! :D Vyhráváš cenu sestávající se z dobrého pocitu a obohacující četby :D

      Vymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.