29. 10. 2012

Mami, to není nutella, to je můj nový make up...

Jak by řekla Carrie Bradshaw : Halloween was comming and it got me thinking: Poznáme v dnešní době vůbec, co je líčení ke kostýmu a co každodenní vizáž? Odpověď zní : Ne, u velké spousty dívek ne.
Nechápejte mě špatně. Make-up mi v zásadě nevadí a ruku na srdce, neexistuje rozumně smýšlející žena, která by ho někdy v životě nepoužila. Jenže je tu malá drobnost. Mám buď vkus a nebo příliš málo vkusu na to, abych ocenila podkladový make-up nanášený zednickou špachtlí, oční víčka která přitahují samice pavíánů v období páření a řasy, se kterými se musí zacházet stejně opatrně jako s vidlemi, protože jejich tloušťka, ostrost a pravděpodobně i váha jsou srovnatelné.
Uznávám barvy na vlasy, nechodím moc bez podprsenky, používám žiletku, občas si učešu vlasy a když jdu do divadla, nosím boty na podpatku, tudíž není pochyb o tom, že nepatřím do kategorie objímačů stromů. Můj přístup k líčení zůstává kupodivu dost podobný jako přístup zmíněných objímačů a tudíž: Máte-li od přírody něco, co se vám tak úplně nelíbí, nemá smysl se to pokoušet schovat, k čemuž já dodávám : obzvláště ne za třícentimetrovou oranžovou omítkou z make-upu, PROTOŽE SE VÁM TO, SAKRA, STEJNĚ NEPOVEDE S BUDETE VYPADAT HNUSNĚ! Uf. A je to venku.
Když na ulici vidím slečnu, která by mohla být docela hezká, kdyby si obličej nepokryla pomalu schnoucím betonem v barvě čerstvě spadaného listí, působí to na mě ještě stále podobně šokujícím dojmem, jako kdyby si na ulici vykračovala od pasu dolů nahá. Nutno podotknout, že možná ani to by mě esteticky tolik netýralo jako výše zmíněné. Ano, pochopila jsem, že někteří lidé mají chyby. Pochopila jsem dokonce, že všichni lidé mají chyby. Mají na svůj vkus moc malé oči, moc šedé vlasy, odstávající uši, nevýrazné rty, velký nos, silné, nebo úzké obočí... Další věc, kterou zcela chápu je to, že se snaží svoje chyby zakrývat. Co ale nechápu je, proč při tom ze sebe musí udělat chodící horu plastelíny, která původního člověka, komplexní osobnost výraznou některými charakteristickými rysy promění v nedefinovatelné bezpohlavní monstrum.
Připadá vám, že máte nevýrazné lícní kosti? Nu tedy dobrá, pořiďte si tvářenku, naneste tvářenku rozumným způsobem na obličej... Voila! Problém vyřešen.
Jste nepřemýšlející, módní rubriky bravíčka hystericky vstřebávající halda kostí a svalů bez názoru a připadá vám, že máte nevýrazné lícní kosti? Nu tedy dobrá, pořiďte si tvářenku, co zrovna frčí, ať už je její barva a cena jakkoliv nevyhovující vaší pleti či finančnímu stavu, naneste příšernou drahou tvářenku monumentálně přes polovinu obličeje a voila! Problém vyřešen, protože nejen, že už nemáte nevýrazné lícní kosti, ale prakticky nemáte ani nic, co by připomínalo lidský obličej....


Achjo....

7 komentářů:

  1. No, naprosto s tebou souhlasím. Odvažuju se prohlásit, že některá stvoření už snad ani nejsou lidé nýbrž kreatury.

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipné "povzdechnutí si" :-)
    A radši nevzpomínám na své první pokusy s pudrem na základce. U kterého jsem si jednou ráno nestihla všimnout, že jde o bronzující kousek... au... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tyhle holky asi nikdy nepochopim.

    OdpovědětVymazat
  4. we have a problem? lets create a new one to forget about the old one. Moj problem je, ze vobec nemam vkus a aj ked sa nalicim decentne, vyzeram hrozne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možný je sice všechno.l, ale myslím, žebi tohle je poměrně pozitivní zpráva, páč si to aspoň uvědomuješ :-D

      Vymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.