22. 7. 2012

La célébration avec mousse au chocolat

Vítězství, oslava, čokoláda. Všechny tyhle tři pozitivní věci v jednom dni. Dnes jsem slavnostně, louži potu, usupěná a nadávající pro dámu zcela nevhodným způsobem dokončila poslední workout prvního měsíce Insanity programu. Endorfiny mi právě lítají ven ušima. K tomu má dokonala spolubydlící dnes narazila v DM drogerii na skvělou, přírodní a neskutečně výbornou mousse au chocolate (pozn. redakce: titulek článku pro mě, francouzského jazyka zcela neznalou, přeložila ona). Nejen, že jí duchapřítomně odchytila ve slevě a přinesla jí domů, ale dovolila mi si jí ochutnat,  takže  připadla na sváteční recovery food po svátečním výročním cvičení. Ve sto gramech má sice tahle s Nutellou nesrovnatelná lahůdka 500 kcal, ale to leckterá pochutina, takže pokud se jí nehodláte zrůdně cpát, nemusíte se obávat, že by na vás zanechala horší následky než dokonalé uspokojení chuťových buněk. K tomu si můžete být téměř jistí, že tahle záležitost z ekologického zemědělství nelikviduje planetu víc, než je nezbytně nutné. takže, ladies and gentlemen, give it up for... ALNATURA! (a taky pro mě, jelikož jsem skutečně vytrvalá sportovkyně)

Slunce v duši a nerušený průběh večera přeje Jull

P.S. Dnešním dnem jsem dosáhla roztomilých 34 pravidelných čtenářů, což je pro blog mého formátu úspěch, takže tímto díky všem, co mě rádi čtou a rádi komentují.


1 komentář:

  1. už jsem na ni několikrát v DM koukala, ale pro jistotu nekoupila...protože bych jen těžko odolávala, abych zůstala jen u namazaných toustů a nesežrala to celé jak Otesánek:D

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.