10. 7. 2012

Kašing za cash



Zjistila jsem, že v Tescu nemaj kus kus. Taky maj všechny košíky rozflákaný. Asi se někdo neunes, že nemají kus kus.  Tak jsem se napakovala alespoň od pana Dr. Otkera a pořídila kašičky. Slibují rychlou přípravu plnohodnotné snídaně a to vše ve 209 kcal, což znamená, že si k tomu ještě něco kolem 200 kcal klidně dát můžu a pokud to rychlý bude, dost se mi to hodí, protože vstávám v půl pátý. A to se mi nelíbí.

Ve spodní části fotografie si povšimněte mé zbrusu nové, doma dělané plátěné nákupní tašky, pozáviďte... A pak mi sdělte, jaké máte zkušenosti s kašičkami. Jsem totiž kašičkový maniak a ráda bych se do budoucna ještě poučila.


9 komentářů:

  1. nejlepší kaše je po domácku udělaná... nejsou tam žádný chemický sr... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice jo, ale ne když si jí chceš dát k snídani, na kterou máš is přípravou tak 10 minut :D

      Vymazat
  2. souhlasím:) kupované kaše bych nejedla, nejen kvůli aditivům, ale i nadměrnému množství cukrů :) a kaši si můžeš uvařit předem a ráno ohřát - tak to dělám, když vím, že ráno musím dřív vstávat a nebudu mít čas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to "hnusný";) Kupuji jemné vločky (v Lidlu za skvělou cenu okolo 15 Kč), ty stačí ráno zalít vodou z rychlovarné konvice a dodat příchuť. Více mi ale chutná z mikrovlnky, nasypat do misky, zalít mlékem a povařit 2 minutky. A když se vločky nasypou už večer a nechají do rána nabobtnat vodou, jsou pak ještě lepší!

      Vymazat
    2. namáčený dělám právě skoro každej den, takže už milezou krkem. Ale včera jsem právě kjoupila ty jemný vločky.

      Vymazat
  3. Ohřívání je v pohodě třeba u pohánkové kaše... nevím jak zapadá do tvého ranního příjmu, ale jelikož je tam mléko (třeba místo kefíru) mělo by to být v pohodě. Já si ji polévám mapple syrupem a mám jí fakt ráda. Zatím jsem na to časově nebyla tak špatně, že bych musela ohřívat i vločky, takže kdoví jak by to chutnalo, alespoň by byli měkší.
    V skratce, pohánkovou kaši si zvyknu uvařit i na tři dny a chutná snad lépe, když je starší.

    OdpovědětVymazat
  4. Víc než ty kupované srajdy mám ráda pěkně domácí, s kusem ovoce a špetkou skořice, mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. ovesná kaše trvá tak 5 min než se udělá a ty sračky z pytlíku fuj :D a dobrý je si je namlít v mixéru a pak je to ještě rychlejší, je to fakt hned, s mandlema a rozinkama uplná pecka..nebo jinym ovocem, stačí trochu osolit, přidat med, a máš pecka chuť

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.