4. 7. 2012

I eat because I can

Včera jsem šla spát s obrovskou chutí na steak a zelené fazolky a když jsem se probudila, pořád přetrvávala. Neptejte se mě proč, možná proto, že moje obvyklá spotřeba masa je téměř nulová. Nějak nejsem zvyklá z něj vařit. Vlastně mě to ani moc nebaví. na to mám babičku, jejíž pečené cokoliv mě pravidelně vynáší na vrchol blaha. Ovšem, potřeba byla nesnesitelná, tak jsem se v půl osmé ráno vystrojila, vybavila vkusnou taštičkou a vyrazila na nákup do světově oblíbeného obchodního domu, kde na všem záleží.
Jelikož moje znalosti ohledně kvality masa, stejně tak jako ohledně jeho přípravy jsou mizivé a do kapsy mám hluboko, od původně zamýšleného hovězího jsem skončila s obligátním kuřecím. A aby toho nebylo málo, kompromisy pokračovaly. Na fazolky jsem zapomněla ve chvíli, kdy jsem narazila na hrachové lusky. Pobrala jsem k tomu ještě červené papriky (když je to zlevněný, flákni to do košíku), projevila jsem hysterickou radost nad litrovou láhví odtučněného acidofilního mléka, které poslední dobou spotřebovávám po galonech a tím byl nákup úspěšně ukončen. Fascinují historka, co?
Abych šla přímo k věci, výsledný oběd byl prostě super, protože já jsem super a všechno ostatní je taky hrozně super.



Gordon Ramsay ani Pohlreich by mi to neschválili, ale mám ten dojem, že mi můžou ...

Vraž do toho:


  • jedno kuřecí prso nakrájené na nudličky
  • cca 5 čerstvých hrachových lusků
  • polovinu červené papriky(tvar si vyberte sami, udělejte si z ní třeba kosočtverce, je-li ctěná libost)
  • jednu jarní cibulku na kolečka
  • půl hrnku hnědé rýže (podle dosavadních zkušeností lepší než kterákoliv jiná)
  • lžičku plnotučné hořčice
  • koření podle chuti


Postup je snad naprosto jasný. Zprudka opečeme maso, v mém případě na sucho, neb olej došel, ale nemělo to žádný velký dopad) přidáme zeleninu, nakonec cibulku, přimícháme decentní množství hořčice a pokud jste stejně chytří jako já, necháte to všechno vystydnout, zatím co čekáte, než bude konečně hotová ta šíleně dlouho se vařící rýže.

Přeji hodně kulinářských úspěchů

2 komentáře:

  1. Všechno je super, hlavně nejvíc super je ten příbor, vidle bílá, nůž růžovej..:D

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.