23. 6. 2012

Prázdninová neromance

Tak jsem teda dokončila první ročník vysoký školy. Mam prázdniny. Nikdo nebouchnul flašku šampaňskýho, nikdo mi nepostavil slavobránu. Ani já sama. Jen jsem se poklidně přiopila doma se spolubydlící a nedělala z toho vědu.
A víte co? Těšila jsem se na tohle poslední dva měsíce. Až nebudu muset nic dělat. Až si budu moct lehnout, zavřít oči a jen tak se válet, vzít si deku k rybníku a pokusit se nespálit a hlavně, až budu mít čas na všechny svý kamarády a známý, rodinu... Místo toho je mi pořád vedro, chce se mi spát, sedim doma a nemám na nikoho náladu. Páteční večery trávím sama doma s filmem a čokoládou. Číst mě náhle nebaví, tak poslouchám audio-books a dívám se na Supersize vs Superskinny a pokoušim se k něčemu dokopat.
A zase... Víte co? ve výsledku jsem s tim spokojená. Já nic prostě dělat nebudu. Nebudu se s někým stýkat, jenom proto, že mám pocit, že bych měla. Ve skutečnosti jsem fakt ráda, když zůstanu v bytě na víkend sama, i když mám svý spolubydlící upřímně ráda. Ráda uklízím po bytě, ráda si večer zapaluju voňavý svíčky a vyvaluju se hodinu ve vaně a poslouchám hloupý popový písničky. R8da si píšu s kamarádkou, co se musí učit a nemůže jít ven na skypu a ukracuju jí volnou chvíli. Miluju, když můžu usnou přes den. Připadam si, jako kdybych dojídala, dospávala a "doexistovávala" poslední stresující měsíce. Vracím se zpátky do vlastního těla, zabydluju se v něm velice pohodlně a nepogtřebuju k tomu nikoho jinýho. Možná se potkáme někdy za týden, až mě přejde poustevnictví.


Společníci na páteční večer (kdo zná?)

Včerejší zdravá večeře



A aby někdo nezapomněl, jak vlastně vypadam, moje lichotivá letní fotografie.

4 komentáře:

  1. Spirited Away :)) A sluší ti to !:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten film teď na mě vyskakuje ze všech možných koutů:) Asi nějaký znamení:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. znamení, že se na něj máš podívat a obdivovat ho :D

      Vymazat
    2. Ale já už ho viděla, tak právě vůbec nevim, co za znamení by to mělo být:)

      Vymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.