1. 5. 2012

Narozeninový mrkvový dort

Tohle bylo poprvé, co jsem se pokusila upéct veganský moučník a pokud mi všichni účastníci včerejší narozeninové  oslavy nelžou, docela se to povedlo. Odpusťte nevábnou fotku, ale spíš se jedlo, než fotilo. recept jsem sebrala částečně někde na internetu a bohužel si nepamatuju přesně kde, proto jsem také musela při samotném pečení improvizovat, protože jsem nebyla schopná stejný recept zpětně dohledat.

Na korpus:
  • 3 hrnky strouhané mrkve
  • 2 hrnky hladké mouky
  • 3/4 hrnku oleje
  • 3/4 hrnku střinového cukru( i půl)
  • 3 banány
  • půl plechovky ananasu
  • Lžička jedlé sody
  • 1 kypřící prášek

    - ananas rozmixujeme s banánem, slijeme s tekutými přísadami, přidáme sypké, na konec kypřící prášek a sodu a pečeme buď najednou (potom rozkrojíme) a nebo jako já na dvakrát na 200 stupňů cca 50 minut každou část. Formu vysypeme kokosem.
Na náplň (a zároveň polevu)
  • zbylý ananas z plechovky
  • jeden banán
  • půl citrónu
  • trochu skořice
  • 1 vanilkový pudink
  • pár lžic cukru
Rozmixujeme banán  a ananas, dáme vařit, přidáme skořici, cukr, nakonec citrón a potom do všeho vmícháme pudink rozpuštěný ve vodě. Počkáme, než trochu zhoustne a vychladne a slepíme jím obě části dortu. Zbytkem dort polijeme a můžeme ho na závěr posypat kokosem, nebo třeba drcenými oříšky.
 






3 komentáře:

  1. naprosto zbožňuju mrkvový dorty! ...Nechci se chlubit, ale nikdo neumí tak dobrej jako já :D :P
    Nicméně tvůj reept vypadá dost nezvykle, takže svoje umění budu muset ještě přehodnotit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byla to docela improvizačka, hele, takže nenidivu, že je nezvyklej :D Nicméně, docela ráda bych,kdybys sdílela svůj recept :)

      Vymazat
  2. mňam, to vyzerá dobre, mrkvový cake robím, ale takýto plnený som ho ešte nerobila :)

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.