15. 4. 2012

Farmářské trhy

Myslím, že trend nevycházet s lidmi je v době popubertální už pasé. Nicméně, mně pocit nenávisti vůči lidskému pokolení se mě často drží zuby nehty, a to vůbec ne proto, abych působila zajímavě a rebelantsky, ale převážně proto, že mi velká spousta lidi často připadá jako stádo pitomých, samostatně neuvažujících zvířátek a příliš mi tak připomínají sebe samu.
Na druhou stranu, existují důvody, proč lidi milovat v jejich podstatě a různorodosti. Jedním z takových důvodů je třeba to, že ráno svítí slunce a my jsme se všichni ocitli na místě, kde se prodává spousta jídla.
Nevím proč, ale v oparu přítomné vůně zeleniny, sazenic bylinek, chleba a domácích sýrů se z věčně nenávistných spoluobčanů stávají soudruzi, ruku v ruce směřující za vyšším cílem a to jest masová spotřeba bio produktů.
Pán se stánkem s jakýmsi stromoobjímačským jídlem mi prodal výtečnou bramborovo-kokosový bochánek s kari, sice mi málem z roztržitosti vrátil špatně, ale pak mi, aby to napravil, polil celou věc dvojnásobným množstvím čatní, které mi pak sice neudělalo úplně dobře na sobotní povečírkový žaludek, ale musím uznat, že to od něj bylo milé. Stejně tak jako od něj bylo milé vymyslet pravděpodobně nejlepší ovesnou kávu, která kdy spatřila světlo světa a prodávat jí za roztomilých 20 kč za šálek.
Dalším projevem zvláštní lidské a nečeské ochoty byla dáma u stánku s bylinkami, která načechrala salát v truhlíku, prý aby se mi lépe fotil a následně, když její stánek nesplnil má očekávání, poslala mě bezelstně ke konkurenci a ještě mě vybavila receptem na těstoviny s oreganem, jehož sazeničku jsem jako novopečená matka hrdě třímala v levé ruce, zatímco pravou jsem balancovala s foťákem.
Takže já jdu ucucávat zbytek jablečného moštu, zalít svoje miminko Dobromysl a přehodnocovat vztah k obchodníkům.













2 komentáře:

  1. tak to vyzerá super 8)
    pekné fotky 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Plzeňský farmářský trhy mi strašně chybí. :-((

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.