6. 4. 2012

Blogilates....

TOHLE je to nestrašnější, nejbrutálněší, nejšílenější video co jsem měla tu čest vidět za celou mou internetovou historii. Hlavně proto, že jsem se ho snažila napodobovat. Zatím co se ta paní usmívala a povzbudivě na mě mluvila, já jsem se pokoušela donutit svoje zimní zásoby tuku pohybovat se. Když mi po prvním dílu, úplně zničené a potící a se svalovým třasem došlo, že následuje ještě druhá část, nevěřila jsem vlastním očím. A po dobu trvání druhého videa už jsem se spíš tak bezmocně válela jako vyvržená velryba, než abych pořádně cvičila. Nicméně, snaha se mi upřít nedá.
Není nad to udělat něco pro své zdraví, že? Zítra ráno se na tu stránku vrátím a slibuju, že tentokrát na sebe budu mnohem tvrdší, nedbaje na roztomilý hlas té vyskákané paní. Přeju vám všem příjemnou plavkovou sezónu.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.