4. 4. 2012

Bizzar Bazaar

Má první návštěva  Bizzar Bazaaru předčila veškerá moje očekávání.
Z toho, co jsme se předtím dozvěděla od známých, kteří byli tak chytří a nečekali čtyři ročníky, než se tam konečně vypravili jsem vyrozuměla, že jde o akci, kde mladí designeři, umělci, (prostě kdokoliv, co něco umí a vytváří) prodávají svoje výtvory, jako je bižuterie, placky, oblečení a další vrcholně estetickou sebranku. Když jsem tedy dnes odpoledne vrážela, čekala jsem, že ceny tomu budou odpovídat, tudíž že asi vzhledem ke svojí momentální finanční situaci bude všechno co si odnesu pár fotek. Nikdo si za hodiny piplavé ruční práce totiž logicky nenechá zaplatit pakatel, ať ho ona činnost jakkoliv baví. Ale to, že si odnesu boty za třicet korun jsem vážně nečekala. A to, že téměř propuknu v pláč, když budu muset opustit kožené ošoupané Levisky nevíddané krásy za 70 kč, protože mi budou malé, to jsem taky nečekala.
Celá akce se koná v prostorách jedné plzeňské vlakové zastávky, jižního předměstí, takže po našem prostě "na Jižáku", což je veliká dvoupatrová budova, v určitých místech už silně zchátralá. Dovedete si tedy asi představit, jakou atmosféru mají stánky s obnošeným oblečením, šperky a dalšími originálními kousky, když je narvete do starého nádraží, vpustíte mezi ně haldu netradičně vyhlížejících dětí, pustíte fajn hudbu a ke všemu dodáte koutek s levným občerstvením. Zkráceně vzato - blešák pěkně pod střechou a k tomu pod střechou oprýskanou.
Dál už za mně budou mluvit fotky. (jejichž kvalitu je třeba omluvit, nějak jsem nečekala tak málo světla a blesk mě trochu odpuzuje)



hrabárna

spodní patro budovy Jižáku

indická rajčatová polévka ze stánku bistra Satyr :)
dneska v noci kvůli nim neusnu

schody mnohdy lepší než regál v obchoďáku







facebook stránka TADY

5 komentářů:

  1. to je hezké, že sis nakonec vzpoměla:)
    bizzar bazzar byl super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, bylo to luxusní, už se těšim na příští :)

      Vymazat
  2. wow, super, příští rok mi dej vědět až to bude znova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i když teď když znovu koukám na ty fotky, tak to byla asi dost girls only akce co?

      Vymazat
    2. holek tam bylo víc, ale určitě bys zapad... a mám dojem,že jsou buď ednou za čtvrt nebo za půl roku :) dam ti vědět

      Vymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.