5. 4. 2012

Back to the kitchen, Jull...

Velikonoční prázdniny začaly tím, že obě moje spolubydlící odjely směr domov a já zůstala v bytě sama, řídíce se svou nově vytvořenou sváteční pranostikou :

Na zelený čtvrtek se v posteli válej,
na všechno ostatní z vysoka k*lej.
Což mi vydrželo pozoruhodně dlouhou dobu, padla u toho celá hořká čokoláda, kopa zeleniny a nevídané množství čaje. Ovšem, nic netrvá věčně a po několika dílech "wife swap - UK version" mě to vymrštilo z postele a přes den nahromaděná energie se začala nořit na povrch. (doufám, že z místa, kam se mi obvykle ukládá tuk z té čokolády). Asi tak v šest hodin večer. Krom přebytku energie se dostavil další pocit. A to potřeba organizovat, uklízet, zútulňovat a vylepšovat. Zkrátka řečeno, připravit potenciální mláďátkům hnízdo. Máme tady asi definitivní jaro...
 Jestli by člověka mělo něco těšit na tom, že je čerstvě přestěhovaný, tak je to každopádně fakt, že má všechno ve svých rukou a že si může s nově získaným prostorem udělat co chce. Já to tedy tak každopádně mám. Doufám, že proto mají pochopení i mí noví sousedi, protože poskakování v půl desáté večer kolem linky a lomození s hrnci a pánvemi za účelem srovnání všeho uvnitř do dokonalé logické harmonie, to asi není v seznamu vlastností, které by měl mít každý správný soused. Stejně tak pokud se to všechno odehrává za zvuku orchestru Glena Millera. (Můžeme doufat, že po této masáži budou sousedové příkladně in the mood a nikdo mi nebude hystericky bušit na dveře, jedině snad že by se chtěli přidat k mé soukromé retro párty)
Když jsme se tak uprostřed toho všeho přistihla, že na sobě mám zástěrku a žehlím ubrus a prostírání, přišlo mi na mysl, co by tak asi řekla má matka, kdyby mě v téhle situaci spatřila. Můj osobní tip je, že pravděpodobně nic, protože by buď hýkala smíchy a nebo by to s ní rovnou šlehlo.
A tak tedy, přes veškerou mou neschopnost ne-li neúctu k domácím pracem je naše nová kuchyně bez poskvrnky, dokonale zorganizována, má na stěnách nové obrázky, na stole rozkošný ubrus a voní po vanilce.
Kdyby někdo věděl o proplešatělém mužíčkovi s dobrosrdečnýma očima a velmi šovinistickým přítupem k manželce, sem s ním. Ale rychle, než dokončím fázi ženy v domácnosti upečením dokonalé bábovky a názor na žehlení ubrusů mě nadobro přejde.

hoem made ovesná kaše z kokos milk s jablky, přelitá melasou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.