27. 3. 2012

No make-up week, den první

Myslím, že jsem si vzhledem k dlouhodobým problémů se špatnou pletí užila make-upu víc než dost. A taky mám poslední dobou ten dojem, že my všechny jsme si toho užily víc než dost.

Myšlenky na to, jak co zamaskovat, co kde přepudrovat a naopak co kde zvýraznit by podle mě neměly být v podvědomí nás všech tak často, jak v dnešní době bývá a to mluvím z pozice člověka, který si krom boje s akné na výrazný make-up nepotrpí. Je jaro, chce to trochu relaxace, trochu slunce, víc přirozenosti a hlavně( teď to bude znít dost hippie) víc volnosti.
Když jsem dneska vstala a uvědomila si, jak dlouho obvykle strávím v koupelně jenom proto, aby mohla tvrdit světu, že vlastně vypadám jinak, než je ve skutečnosti pravda, trochu mě to zaskočilo. I když jde jenom o pár minut. Tím, že si dovolujeme zakrývat sami sebe a dělat ze sebe někoho jiného se podle mého skromného názoru i trochu zavíráme před světem. A hlavně, chce to trochu odvahy ukázat se v pravém světle. 
Takže směle do toho. Doufám, že se někdo přidá.






Den 1




8 komentářů:

  1. Na této fotce mi připadáš hlavně dost smutná. Ale fandím ti, abys to vydržela. :-) I když si myslím,že make up není nic špatného,spíš prostředek k vyzvednutí předností a zakrytí nedokonalostí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Taky si nemyslím, že na make-upu je něco špatnýho, nechtěla jsem, aby to působilo takhle. Spíš mám dojem, že bychom se někdy měly trochu uvolnit a dokázat samy sobě, že to jde i bez něj, což plno lidí už neumí.

      Vymazat
    2. Jo, to máš pravdu. Asi bych si to taky měla naordinovat. Když jdu ven se psem nebo jsem na chalupě, tak klidně bez make-upu, ale třeba do práce bez make-upu. To bych asi moc nevydělala. :D

      Vymazat
  2. Možná jsem divná, ale mě se nenamalovaná líbíš. Ještě než si napsala, že budeš mít week without makeup, tak jsem hledala takové "přirozené krásny" na netu. A dokonalost. Prostě jsem asi ujetá, na holky bez makeupu, jen tak v obrovským triku, nebo teplácích..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Che, to je pěkný. Pravda, něco na tom bude...

      Vymazat
  3. http://www.super.cz/10169-poznali-byste-ji-lady-gaga-zverejnila-svou-fotku-bez-make-upu.html
    Vidíš, koho všeho inspiruješ? ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  4. Líčit jsem se začala až během posledního asi měsíce, takže pro mě pořád ještě není problém vyjít bez make-upu a jsem za to ráda. Sice se ráda trochu vylepším, ale občas není špatné se nebát vyjít ven takhle "odhalená" (třeba když člověk zaspí a nemá na to čas:)).

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.