3. 3. 2012

10 nepochopitelných otázek, které matky kladou

Z jistého důvodu jsem se odstěhovala z domova. A teď, když jsem tu zase na měsíc přechodně zpět, začíná mi docházet, proč. Následuje výčet otázek, které má matka pokládá z neznámých důvodů.

1) To jsi neviděla, že ta myčka je umytá?
Odpověď odehrávající se z pochopitelných důvodů pouze v hlavě: Ne, neviděla. Užívám si dávat špinavé talířky do čisté myčky, protože mě baví sledovat, jak hystericky ječíš a stejně tak miluju přemývání nádobí ve dřezu.

2) Proč jsi šlápla na ten králičí bobek?
 - Protože mě to duševně naplňuje a mimo to zbožňuju králičí bobky na zemi v kuchyni, viď Zrzečku, že miluju, když si je slepuju z ponožek.



3) Kdo to udělal, Lenko?
 - Já. Jmenovitě já. Za všechno můžu já. Globální oteplování po nocích způsobuju já. Tsunami, zemětřesení, ekonomickou krizi, všechno já.

4) Proč si neuklidíš to oblečení z postele?
 - Protože si ho za pět minut obleču.

5) Proč mi nemůžeš s ničím pomoct?
 - Protože v mém podání je například mytí nádobí jeden velký epic-fail, na což mě obvykle upozorníš ještě dřív, než stihnu vzít do ruky první talířek.

6) To ti nevadí, že na to nevidíš?
 - Ne. Mám na to speciální zařízení od batmana, takže ke čtení nepotřebuju lampičku.

7) Proč to tam nedáš tak, jak to tam má být?
 - Protože je mi to tak jedno, že jsem za celých 20 let nestihla postřehnout v jakém pořadí se skládají skleničky do poličky, voňavky na sříňku, prádlo na šňůru, jednotlivé vlasy v ofině....

8)  To mě to necháš všechno udělat samotnou?
 - Ano.

9) Jak to, že ostatní v tvém věku, to považují za přirozené a ty to neděláš?
 - protože jsem nekulturní, sociopatické hovado beze smyslu pro kolektivní spolupráci a se zpomalenými kognitivními funkcemi.


10) Co zase děláš u toho počítače?
 - Pokouším se odprostit od reality, ukrývaje se v záhybech konejšivé virtuální flísové dečky a představuju si, že jsem úplně někde jinde.

3 komentáře:

  1. kind of luxus...:D
    "protože jsem nekulturní, sociopatické hovado beze smyslu pro kolektivní spolupráci a se zpomalenými kognitivními funkcemi."

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento příspěvek je fakt super! Pobavila jsem se! :P

    OdpovědětVymazat
  3. 8DDD to mám doma tieeeeeež 8D
    až na to že ty si dobre zdrhla a ja ešte nemám ako 8___D
    super príspevok 8D presne si viem predstaviť ako ti je, tak prepáč, že sa trošku smejem, že som na tom rovnako 8D

    OdpovědětVymazat

Máte na to názor, ne? Tak sem s ním.